четвер, 12 травня 2022 р.

Філія 13 Клепачівська сільська бібліотека 

08.05.2022р.

 ВСЕ ДО СЕРДЕНЬКА МАТЕРІ ГОРНЕТЬСЯ

Мама - це єдина людина,

 яка любить тебе по-справжньому,

 просто за те, що ти є!


  У неділю, 8 травня, у світі відзначається одне з головних родинних свят – День матері. Його традиційно святкують в Європі, у США, в країнах Азії. Велика популярність свята День матері цілком зрозуміла, оскільки споконвіку мама була найдорожчою та найріднішою людиною для кожного. Усе життя мами присвячують своїм дітям, жертвуючи всім заради їх щастя. В Україні святкування Дня матері відбувається у другу неділю травня. Вже протягом 100 років цей день стає приємним для кожного і дорослого, і малого. У цей день я від усієї душі вітаю усіх мам з цим святом. Хай світлом і добром відгукуються в душах дітей ваші нескінченні турботи, терпіння, любов і відданість.

  Немає жодного письменника, який би не посвятив свого твору матері. Це "Пісня про рушник" Андрія Малика, "Два кольори" Дмитра Павличка, оповідання "Мати" Олександра Довженка...

Рідна мати моя, ти ночей не доспала,  

Ти водила мене у поля край села,   

І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,

І рушник вишиваний на щастя дала.        

І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала, 

І рушник вишиваний на щастя, на долю дала.

Тож бережіть та шануйте, діти, матерів, берегинь роду нашого. Цього дня вся наша любов, ніжність, чуйність їй - Матері, яка дала нам життя, і всім Матерям землі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар