четвер, 6 квітня 2023 р.

 Філія 13 Клепачівська сільська бібліотека

05.04.2023 р.

 "Бережіть здоров'я"

Виставка - порада 

   7 квітня Всесвітній день здоров'я.
Берегти здоров'я - це вимога часу. У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо, пов' язана з питаннями здоров'я і проблемами його відсутності.
  "Буде здоров'я - решта все додасться" , - так звучить багатовікове спостереження.
І дійсно наявність чи відсутність цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя. Здоров'я - це справжнє багатство. Здорові люди, здебільшого, рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб здоров'я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу.
   То ж бережіть здоров'я, за будь-яких умов,бо здоров’я — дорожче золота.
Шекспір Вільям.


Немає коментарів:

Дописати коментар